یادواره شهدای هیئت عشاق الحسین(ع) - اراک

شهادت درً گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی دهند.امام خامنه ای(مد ظله العالی).

یادواره شهدای هیئت عشاق الحسین(ع) - اراک

شهادت درً گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی دهند.امام خامنه ای(مد ظله العالی).

شهید ابوالفضل عابدی

شهید: ابوالفضل عابدی                     تاریخ شهادت : 7/12/65    

نام پدر: محمدرحیم                           محل شهادت : شلمچه                         

تاریخ تولد: 20/6/1344                   عملیات : کربلای 5  

عضویت: رسمی-مسئول گروهان                گردان رزمی(امام حسین) ل17                                      محل دفن: گلزارشهدای اراک 

************************************************  

شهید عابدی در بیستم شهریورماه سال1344 در شهر اراک متولد شد از همان کودکی روح بندگی و اطاعت در چهره اش نمایان بود. شهید عابدی در دوران نوجوانی فعالیتهای بسیار داشت، روزها به تظاهرات و شبها به نوشتن شعار بر دیوارهای شهر مبادرت می ورزید و از هیچ کوششی دریغ نمی کرد. دوره تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم در اراک به پایان رسانید. شهید عابدی پس از پیروزی انقلاب برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی در تاریخ22/3/63 به سپاه پاسداران پیوست، مسئولیتهایی که در سپاه بر عهده او می گذاشتند بنحو احسن انجام می دادو یکی از فرماندهان موفق در گردان امام حسین(ع) بود که در عمل ثابت کرد که یک پاسدار واقعی است و با احساس مسئولیتی که داشت از سال 63 تا لحظه شهادت در جبهه های جنگ حضور داشت و نهایتا در تاریخ 7/12/65 در منطقه شلمچه در عملیات کربلای 5 بر اثر اثابت ترکش به لقاء الله پیوست و شهد شهادت را نوشید. سوابق و مسئولیتهای شهید از تاریخ استخدام در سپاه تا زمان شهادت: از تاریخ8/7/63 الی 17/9/63 اپراتورمخابرات- از تاریخ24/7/64الی27/12/64 جانشین مخابرات گردان- از تاریخ 28/12/64 الی 15/6/65 معاون پرسنلی بسیج- از تاریخ16/6/65 الی 10/10/65 مسئول مخابرات گردان- از تاریخ11/10/65 الی 7/12/65 مسئول گروهان. یکی از خاطراتی که از شهید به جا مانده است این است که بعد از عملیات پر افتخار کربلای4 ایشان به دلیل ترکشهای زیادی که در بدنشان وجود داشت و چرکین شدن زخمها برای مداوا به مرخصی آمده بودند ولی ندای حق مانع شد که ایشان برای مداوا هم به بودن در مرخصی راضی شوند لذا مجددا خود را به جبهه رساندند و در عملیات کربلای5 به شهادت رسیدند. «روحش شاد»

« فرازهایی از وصیت نامه شهید»

برادران و خواهران توجه داشته باشید که این انقلاب را مردم مستضعف به وجود آورده اند و وظیفه سنگین حفظ و نگهداری آن نیز بر عهده همین قشر کم درآمد جامعه است پس توجه داشته باشید که فشار انقلاب کمبودها و.... همه بر دوش شماست پس باید صبر زیادی داشته باشید و با کمبودهای ناشی از جنگ به خاطر خدا و خون شهداء بسازید ان شاءالله پیروزی نزدیک است و مشکلات از بین خواهد رفت. توجه داشته باشید که رهبر ما همتایی ندارد، پس سعی کنید ارزش این گوهر زهرا(س) را بدانید و به حرفهای وی عمل کنید تا این رهبررا داریم غمی نداریم حرف او حرف مهدی(عج) است حرف او برخاسته از قرآن است. مادرجان در شهادتم تا حد امکان گریه مکن با یاد زینب(س) خود را تسکین بده و پدرجان اندوه خود را با یاد حسین(ع) که در یک روز72 یار و فرزند را از دست داد تسکین بده و هر وقت قصد خوشحال کردن مرا داشتید به خانواده و اطفال شهداء محبت کنید.  

            ***********************************************

                     

بسم الله الرحمن الرحیم    

    

« متن وصیتنامه شهید ابوالفضل عابدی »                                                                              

«مراوه الدنیا حلاوه الاخره و حلاوه الدنیا مراوه الاخره»

خطاب به امت حزب الله : « یا ایها الذین امنو استعینو بالصبر و الصلوه ان الله مع الصابرین» برادران و خواهران توجه داشته باشید که این انقلاب را مردم مستضعف به وجود آورده اند و وظیفه سنگین حفظ و نگهداری آن نیز بر عهده همین قشر کم درآمد جامعه است پس توجه داشته باشید که فشار انقلاب ، کمبودها و.... همه بر دوش شما مردمان زحمتکش میباشد پس باید صبر زیادی داشته باشید و با کمبودهای ناشی از جنگ به خاطر خدا و خون شهداء بسازید ان شاءالله که پیروزی نزدیک است و مشکلات از بین خواهد رفت.(و اعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقو) . مسئله مهم دیگر اتحاد و وحدت بین شماست که هرگز نباید از بین برود زیرا عامل پیروزی ما در تمام جبهه هاست. مسئله دیگر مسئله ولایت و رهبری است خدا شاهد است که رهبر ما در جهان کنونی منحصر به فرد است، همتایی ندارد. شما توجه داشته باشید که ارزش استاد شهید مطهری و شهید مظلوم را ما بعد از شهادتشان فهمیدیم آن هم نه کاملا، بنابراین اینها که شاگرد رهبرند پس خود ایشان دیگر چه نعمتی است پس سعی کنید ارزش این گوهر زهرا(س) را بدانید و به حرفهای وی عمل کنید تا این رهبررا داریم غمی نداریم حرف او حرف مهدی(عج) است حرف او برخاسته از قرآن است.

 این وصیتنامه را در ساعتهای آخر حیاتم مینویسم در این لحظات کسی دروغ نمی گوید و مغرضانه سخن به زبان نمیاورد. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

خطاب به خانواده ام : پدر و مادر عزیزم چون من فرزند بزرگ خانواده بودم برای من آرزوهای زیادی داشتید ولی عمر ما دست خدا است و ما هم در برابر وی تسلیم هستیم.

برادران عزیزم : شما نیز در سنگر خود مردانه بجنگید که ما باید در تمامی شرایط و جبهه ها پیروزی بدست آوریم با ادامه درس سعی کنید در سنگر دانشگاه به اسلام خدمت کنید زیرا مملکت ما به متخصص نیازمند است و همچنین جبهه را نیز فراموش نکنید.

خواهر عزیزم : تقاضای من این است که همیشه در تمامی شرایط زینب کبری(س) را الگوی خود قرار دهی و همیشه زینب وار زندگی کنی و در شغل پیامبر گونه ات موفق باشی و در تربیت امیدهای آینده اسلام خداوند شما را یاری دهد.از کلیه افراد فامیل و دوستان و آشنایان تقاضای عفو و بخشش دارم و امیدوارم تقاضای این بنده گنه کار را بپذیرید و با تاکید میگویم امام را تنها نگذارید.

مرا درمزار شهدای اراک دفن کنید در صورت امکان علاقه مندم که به لباس مقدس سپاه ملبس باشم شاید که به حرمت این لباس در روز جزا دستگیره ای باشد.                                              «والسلام- ابوالفضل عابدی»

نظرات 1 + ارسال نظر
ا جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:58

سلام خیلی بود امیدوارم شهدا از همه ما رازی و خوشنود باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد