یادواره شهدای هیئت عشاق الحسین(ع) - اراک

شهادت درً گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی دهند.امام خامنه ای(مد ظله العالی).

یادواره شهدای هیئت عشاق الحسین(ع) - اراک

شهادت درً گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی دهند.امام خامنه ای(مد ظله العالی).

شهید وحید فریدی

شهید:وحید فریدی                                      عضویت:کادر

 نام پدر:حبیب الله                                      تاریخ شهادت:4/1/1361

تاریخ تولد:1342 

*********************************************** 

 

شهید بزرگوار وحید فریدی درتاریخ 12/2/1342درروستای کرهرود متولد شد. دوران ابتــــدایی و راهنمایی رابا موفقیت گذراند. شروع فعالیتهای انقـــــلابی او از دوران راهنمایی بود.وی در اوقات بیکاریش به مسجد حاج محمد ابراهیم می رفت و به یادگیری مسائل دینی و قرآن می پرداخت.

با اوج گرفتن مبارزات  مردم علیـه حکومت استبدادی شـاه ملعون با شرکت در تظاهـــرات و پخش اعلامیه های حضرت امام و طرفداری از روحانیت در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی سهیــم بود.شهیــد فریدی بعد از انقلاب هم به مبارزه علیه گروهکهای ضد انقلاب از خدا بی خبر پرداخت،تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.از خصوصیات اخلاقی شهید می توان کمک زیاد او به مستضعفان و فقرا را نام برد،همین خصوصیات بود که او را برآن داشت که شغل مقدس پاسداری را برگزیند و به دفاع از اســـلام و انقلاب بپردازد.شهیـد بزرگوار وحید فریدی همواره در آرزوی آن بود که همانند  سرور و مولایش حضرت حسین ابن علی(علیه السلام) بی سر به شهادت برسد و سرانجام در عملیـات فتح المبین بر اثر اصابت ترکش به سرش به آرزوی دیرینه خود رسید.

 فرازی از وصییت نامه شهید فریدی 

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء نصرالله و الفتح و رایت  الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح   بحمد ربک  و استغفره  و انه کان توابا ...

            هنگامیکه پیروزی به یاری خدا می رسد  می بینیم که مردمان فوج فوج می آیند و به دین خدا روی می آورند پس استغفار کنید که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد. 

سلام و درود فراوان به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی،و درود بر شهیدان اسلام... و سلام بر پدر و مادر گرامیم .قلم را بر روی کاغذ می کشم تا دل نوشته هایم رابر روی کاغذ بیاورم . وصیتی دارم که می نویسم:اول: با شما پدر و مادرعزیزم که خیلی برای من زحمت کشیده اید امیــدوارم که از دست من راضی باشید و مرا حلال کنید سعی کنید بعد از من زیاد گریه

نکنید بلکه برای ترس از خدا گریه کنید.دوم : به امت حزب ا...   امام عزیزمان این بت شکن زمــــانه را دعا کنید چرا که او با امام زمان در ارتباط است و پیروی از دستورات او پیروی از امام زمان (عج) است . سوم: به برادران پاسدار.ای برادران راه را از چاه پیدا کنید و این سپاه را به انحراف نکشید زیرا  که سپاه نور چشم امام است و سعی کنید اســـیر احساسات خود نشوید و پیرو ولایت فقیه باشید.دیگر عرضی ندارم به جز امید پیروزی کلیه مستضعفان جهان و گسترش انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)

              

والسلام علیکم

وحیـــد فریـــدی 15/12/1360

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد